simploSHOP®
Věrnostní systém
Na platformě simploSHOP můžete snadno vytvářet a spravovat množství různých věrnostních programů, které zvýší spokojenost vašich zákazníků a podpoří jejich věrnost vaší značce.
Co věrnostní program umí?
Věrnostní systém je plně přizpůsobitelný vašim potřebám a umožní vám snadno odměňovat vaše zákazníky a motivovat je k dalším nákupům.
- Obratové slevy: Motivujte své zákazníky k vyšším nákupům pomocí progresivních slev, které se aktivují dosažením určité hodnoty objednávek. Slevy můžete aplikovat plošně, na specifické produkty nebo na vybrané kategorie.
- Kredity za nákupy: Umožněte zákazníkům získávat kredity za jejich nákupy, které mohou následně využít pro slevy na další objednávky, nebo je měnit za speciální produkty, které nejsou běžně dostupné.
Variabilní způsoby získávání a využití bodů
- Získávání bodů: Zákazníci mohou získávat body nejen za nákupy, ale i za různé interakce s vaším e-shopem, jako jsou registrace, recenze produktů, vyplnění dotazníků, přihlášení k odběru newsletterů, využití specifických dopravních nebo platebních metod.
- Uplatnění bodů: Body je možné využít pro snížení celkové hodnoty objednávek, nákup vybraných produktů, nebo je proměnit v dárkové poukázky.
Integrace a rozšířené možnosti
- Integrace s ERP a prodejnami: Věrnostní program lze snadno propojit s vaším existujícím ERP systémem nebo s transakcemi prováděnými na fyzických prodejnách, což zajišťuje komplexní přehled o chování zákazníků napříč různými kanály.
- Referral programy: Motivujte vaše stávající zákazníky, aby přivedli nové klienty tím, že jim nabídnete odměny za každé doporučení produktu nebo nového zákazníka.
Transparentnost a motivace
- Přehled kreditů a transakcí: Zákazníci i správci e-shopu mohou snadno sledovat stav kreditů a historii transakcí přímo v uživatelském rozhraní nebo v administrativním panelu.
- Emailové notifikace: Automaticky informujte své zákazníky o jejich nevyužitých kreditech a nabídkách, které si za ně mohou pořídit, což podporuje další interakce a nákupy.